Godnatt Sverige!


(Dags att sova kanske?)

Full rulle hela dagen kan jag lova! Trots att jag bara sov runt 5 timmar inatt så var jag ganska utvilad och pigg imorse. Kan bero på att jag har fått sova ganska mycket i helgen:) Jobbet flöt på bra idag, vi firade även våran ekonomiansvarige som har fyllt år, ist för tårta bjöd han på saffranslängd så det var ju tur i oturen att jag inte hittade jästen igår:p

Nu ikväll har jag hängt upp alla kläder som jag tvättade igår och nu börjar jag hålla med min mamma om att jag har mycket kläder, vart kommer allt ifrån?! Hade en tanke på att beställa lite kläder från hm men skippade det eftersom jag inte får in något mer i min klädkammare.

Imorgonkväll ska jag, Linnéa och Mia på Luftslottet som spängdes:) Jag har grymma förväntningar! Sen känns det lite sorligt att det är sista filmen, vad ska man se fram emot nu då? Iof tror jag nog 2010 kommer bli ett bra bioår, Snabba Cash och andra Sex And The City- filmen. Just det! Är det någon mer än jag som har hört att ev Vänner ska bli film?

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0