Ge mig helg!

Snart är det dags att gå och lägga sig, helt slut efter den här dagen!

Galet mycket på jobbet idag, tiden gick alldelses för fort! Vid halv sex mötte jag upp Milla på stationen och sen mötte vi även upp Emma utanför donken där kvällens middag fanns:) Kvällen spenderades med tjejerna hos mikkis där hon hade bakat en grym god kladdkaka! Visste väl att det finns en liten husmor i dig;)

Nu ska jag röja upp här hemma lite och vattna blommorna som jag inte har gjort sen jag kom hit:p Imorgon kommer äntligen mina föräldrar hem från Lanzarote där dom varit en vecka nu. Mamma ringde mig nyss och sa att dom har haft toppen väder hela veckan lång, idag har dom haft 28 grader! Gissar på att min pappa kommer hem som en mullat, han blir jätte lätt brun. Undra vem jag har fått mitt dåliga pigment, inte från honom iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0