Har igen bra rubrik för detta inlägg..

Nyss hemkommen från Johanna. Var en trevlig kväll med grillad lax och bildvisning av Svantes och Berits resa till Kreta. Blev mycket skratt under kvällens lopp:) Jag och Johanna konstatera också att vi har ngt varje helg fram till Rhodos, skönr att jag ska ta en vecka semester efter att jag kommit hem från Rhodos!

Helgen har varit en rikitg rehabhelg för mig! Har äntligen fått sova ut och så underbart skönt att inte vakna bakis på söndag morgon:) I fredags kom vi ut ganska sent, åt mat och kolla på tv, sen gick jag och la mig vid halv elva då jag redan somnat på soffan=p Igår åkte jag och mamma ut till Tuna Park, och hör och häpna så köpte jag inget, beror på min dåliga ekonomi just nu=/ På eftermiddagen hjälpa jag min pappa med gräsmattan genom att kratta det han hade klipp. På kvällen blev det såklart Eurovision Song Contest, tyckte verkligen att rätt låt vann men det var synd att det var klart så tidigt! Synd att Sverige kom på en 21:a plats,

Den kommande veckan ser just nu fullspäckad ut:

Måndag - Jobb 8-16, inhandlning och sen träning
Tisdag - Jobb 8-16, träning
Onsdag - Jobb 8-13, äta middag ute med Linnéa N och sen karaokekväll
Torsdag - Tvättstuga 10:30-14, åker sen ut till landet ev
Fredag - Är på landet
Lördag - Åker hem och sen fira Martina på kvällen
Söndag - Träning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0