Varning! Långt inlägg!

Blev inte så mycket bloggande förra veckan, var ute i stugan tors-lör. Här kommen en liten sammanfattning

Torsdag Blev upphämtad av mamma i Eskilstuna och vi åkte och handla på Ekängen och jag måste säga att dom har Sveriges bästa utbud av lösgodis: Nogatcreme, Lys Melk, Plopp och Twixt m.m. På kvällen myste hela familjen minus min bror framför tvn, sen gick jag och la mig runt halv elva.

Fredag Mamma och jag åkte in till Västerås, mestadels för att få dagen att gå men även lite shopping stod på schemat. Både jag och mamma hade dåligt med pengar då det var helg innan löning. Men jag fick med mig tre bh:ar tack vare ett erbjunade från hm och mina bonuscheckar=p Hämtade sedan upp min bror i Eskilstuna åkte till Ekängen och köpte 1 kg godis=D Kvällen bestod av film, vi hade hyrt en Wallanderfilm. Om ni undrat vad jag fått mitt intresse för svenska deckare så är det från mina föräldrar. Vi har dett varenda Beck och Wallanderfilm, haha! Sen hade min bror med sig en jävligt skum film som hette: Ping Pong Kingen. Allvarligt, han kan inte vara min bror, antingen är han adopterad eller så är jag det=p Slutade med att jag gick och la mig innan elva även denna kväll

Lördag Åkte hem och gjorde i ordning mig för kvällen, jag, Linken och Johanna åt här innan vi åkte vidare till Martina och Nicklas i Brunsäng där det vankades födelsedagsfirande och inflyttningsfest. Jag var rökvattenmästaren, klockrenaste kommentaren var ju: Om du suger så blåser ja, hahaha! Efter tolv åkte jag och Johanna ner till 550 där det var drag. Träffade en gammal klasskompis som jag saknat grymt mycket:) Jag och Johanna dansade nästan hela tiden! Vi 2 begav vi oss till kebaben där vi fick gratis kebab och jag och Johanna blev systar, jag lurade nämligen killen på kebaben att vi var systar;) Sen träffade vi ett killgäng utför kebaben som vi började prata med, vissa var ju trevliga än andra.. På något sätt gick mitt knä ur led när vi stod och pratade med dessa killar, så ev blir det operation i höst, måste överväga om det är värt all smärta jag gick igenom förra gången. Man blir helt återstäld minst 1 år efter operationen.. Iaf, jag och Johanna gick hem til mig och åt kebeb och senare däcka i min säng=p

Söndag Jag och Johanna gick upp 10 och blev sedan upphämtade av Emma och Mikkis. Det väntades vänskapstatueringar som skulle göras i Mariefred. Mikkis, Emma, Johanna och Mia gjorde, men jag vågade inte göra. Måste mentalt förbereda mig och sen vet jag inte om tatueringar är min grej.. Men tjejer, ni vet att ni finns i mitt hjärta<3 På kvällen hade jag och Johanna våran bakiskväll som vanligt på söndagar:) Pizza och film. Det blev en dåligt komedi ist för Bridewars som tyvärr var uthyrd.

Sådär, där har ni hela min helg. Kan säga att det tog över en halvtimme att skriva ner allt=p

Idag har jag jobbat på som vanligt, sen åkte jag hem för att städa, men det slutade med att jag stod och rensa ut min garderob på en massa skit. Sen blev det powerwalk med Mikkis, mysigt mysigt:) Snart blir det en dusch och sen sängen!

Btw, Grattis mamma och pappa som idag har bröllopsdag, idag har dom varit gifta i 24 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0