Slutet var bäst!

(Detta inlägg skrev jag igår kväll innan min data säcka ihop)

Shiet vilken crazy dag det har varit idag! Sjukt mkt att göra på jobbet och på eftermiddagen krångla både orderskrivaren och frankeringsmaskinen! Ville bara gå under jorden då! Efter jobbet åkte jag hem till kära Ronna, var ingen hemma så fick stå ute och vänta tills pappa kom hem, tur att det bara var 10 min:)

Igår hade jag schlagermys med Mikkis och Mia. Vi åt en massa godsaker som ost och kex och stavar med dipp, mmhm! Sverige gick som tur vidare! Jag tyckte även Turkiet, Finland, Island var bra! Mikkis sov även över här, mysigt att ha sleepover mitt i veckan:)

Imorgon ska jag jobba som vanligt sen ska jag tillbringa kvällen nere i tvättstugan. Har inte så mycket att tvätta så jag hoppas det går fort!

Och nu till det bästa på hela dagen! Jag ska få gå på bröllop i sommar, jag bara skrek av glädje när jag såg vilka det var som skulle gifta sig. Det är min moster och hennes sambo:)

Det här kommer bli den bästa sommaren någonsin! Peace & Love, Rhodos och sen bröllop! Kan någon ge mig sommar nu?!?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0