Myskväll med mig själv!

Idag har varit en rikigt bra dag på jobbet, var ganska lugnt men ändå gick dagen jätte fort! Hoppas alla andra dagar går lika bra! Ganska skönt att kunder förstår att jag inte kan allt och har tålamod att vänta med svar.

Hade tänkt att gå och träna idag, på mitt steppass. Men när jag insåg hur mycket tvätt jag hade och tvätta ioch sedan stryka, då sket jag i, haha! Får träna imorgon ist!

När andra går och solar solarium så slutar jag sola solarium. Jag har verkligen blivit nojig ang det här med hudcancer, känns som det bara blir vanligare och vanligare med hudcancer. Min mamma har tjatat på mig i snart två år att jag ska ta bort ett födelsemärke som är ganska så stort. Så nu ska jag ta tag i det hela! Och för mig är det Brun utan sol som gäller för mig. Kan verkligen rekomendera Aco:s, det blir jätte fint resultat och sen luktar den inte sådär äckligt som andra Brun utan sol gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0