Midsommar+Helgen

Midsommar blev lyckad även detta år:) Dagen böjade med att jag, Johanna, Becca och Felicia åkte ut till Viksberg där själva firandet var. Där var firandet redan igång när vi kom, mycket trevliga människor:) Tydligen hade det pratats en hel del om mig, dom hade suttit och funderat på vem jag var, så när började hälsa på alla så sa dom: Jaha, det är du som är Karin, vi satt och funderade på vem du kunde vara. Haha, lite kul faktiskt=p

Det blev 5-kamp, tipspromenad och en massa grillning, så som det ska vara på midsommar:) Trots det dåliga vädret så hade vi kul ändå:) Senare på kvällen åkte vi vidare till Brunnsäng där det vankades fest. En hel del kända ansikten och en massa nytt folk:) Det bussades, dansades till Dancing Queen och letades efter en guitarr. Kvällen slutade inte så som jag hade hoppas på, mina skor hade blivit snodda. Jag fattar inte vad man ser med att sno någon annas skor?! Okej om det hade varit ett par SATC-skor. Men det här var ett par sandaler från hm för 200:- Det är nu jag hoppas på att karma finns! Men trots ett par snodda skor så var det en bra midsommar:)

Igår mådde jag som jag förtjänade! Senare under kvällen gick jag upp till Karlhov och hade bakishäng med Elin, Rikki och Johanna. Tror nog att jag och Johanna var lika slitna, haha! Jag och Johanna sov över men Johannde hade verkligen svårt att sova, vet inte hur många gånger jag vakna till för att hon gick ut och rökte. Efter en massa skumma drömmar som Onda Dockan och att jag tog körtkort så vaknade jag till liv vid tolv-tiden. Sen var jag tvungen att gå hem till min tvättstugetid.  Så idag har jag tvättat och städat, så stolt över mig själv=p

Ikväll kom Linnéa över:) Vi har ätit pizza, kollat på en wallanderfilm och myst en massa:) Känns skönt att vi har hittat tillbaka till varandra och att vi umgås mycket mer nu än vad vi har gjort under den senaste tiden. Snart är det dags att pallra sig till duschen och sen sova. Underbart att bara jobba två arbetsdagar den här veckan:)

Sådär, där har ni mig helg. Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag:)

Tack Elin och Rikki för middagen, sängplatsen och frukosten:)

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh va bra Karin :)

2009-06-22 @ 15:38:31
URL: http://miamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0