Tack alla för en super kul kväll!

Vilken kväll det var igår! Verkligen lyckad:) Drickan flödade och alla var glada, det bussades och kördes Sanning och Konsikvens;) Owe och jag ska starta ett band, vi två är grymma på luftfiol;) Haha! Vid kvart i tolv drog jag, Johanna och Mimmi ner till 550 där det var fullt drag! Det var ett liveband som spela gammla hits, vi mötte även upp Buffy och hans kompisar. Vid halv ett-ett så drog dom igång dansgolvet och vi röjde som aldrig förr! Efter stängning drog vi till kebaben och jag gick hem med en rulle, åt inte ens halva och somna på en gång!

Bilder kommer upp senare, glömde kameran hos Linken.

Jag var ju också på ett annat kalas innan, mammas morbror fyllde 65 och hade lite kalas. Bjöds massa smarrigheter som rostbiff, kassler, skinka, potatissallad, grönsallad och ost och kex:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0