Matdags!

Vilken underbar dag det har varit än så länge:) Märker verkligen skillnad på en gång på mitt humör när det är fint väder, har gått runt hela dagen och sjungit=p Men det finns en nackdel när det blir så här varmt, jag blir jätte seg. Skulle kunna lägga mig på soffan och sova. Det är nu jag önskar att jag bodde nära en sjö så man kunde svalka av sig:)

Dagen har gått jätte fort, trodde det skulle gå ganska sakta eftersom jag räknar ner timmarna inför onsdag. Trots att man märker på jobbet att folk har gått på semester så har jag haft saker att göra hela tiden. Nu är det dags att göra lite mat, märks i mitt kylskåp att det är några dagar innan löning, det ekar tomt! Så idag blir det fiskbullar och potatismos. Jag är nog den enda vuxna personen som gillar fiskbullar. Senare ikväll bär det av ut till Salem där jag ska på födelsedagsfirande.

Btw, idag har jag cyklat över 1 mil! Jag glömde min plånbok hemma så kunde inte åka till willys och köpa mat, så fick åka hem på lunchen och äta. Och det innebär att jag har cyklat över 1 mil! Åh vad jag känner mig duktig:)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag älskar fiskbullar :) I hummersås haha men dill går bra det med :P

2009-06-22 @ 18:26:44
Postat av: BK

Då är vi två iaf;) Yes, hummersås ska det vara:)

2009-06-22 @ 18:44:36
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0