Helgen som var

Jag kan verkligen inte skriva blogg under helgerna, kan inte förklara varför?! Men iaf, ni som är intresserade av vad jag gjorde i helgen så läs här:

Lördag Satt hemma hela dagen eftersom jag hade tvättstuga, jag har lovat mig själv att aldrig mer ha tvättstuga under en helg, kan verkligen förstöra en hel dag! Iaf, runt halv sex kom en stressad Mikkis till mig, drog till pizzerian för jag hade ingen lust att laga mat=p Blev pizza och djupa samtal, skönt att vi tycker samma i dessa ämnen:) Därefter drog vi till Karlhov där vi skulle ha Peace & Love kväll. Träffade Linnéa och Maria som skulle med, verkar vara två härliga tjejer:) Vid kvart över elva tog vi bussen ner till ett så ganska dött 550. Men vid halv ett tiden var det grymt ös! Åh, vad kul jag hade! Kvällen avslutades med efterfest


Söndag Pallade mig hemåt vid tolvtiden och gick walk of shame hela vägen. Hade jag kommit på innan att det var val uppe på Oxbacksskolan så skulle jag aldrig gått den vägen! Kände som alla kollade på mig och jag hade en stämpel i pannan, bad att inte mina grannar skulle ha släktträff utanför mig, för då skulle jag allvarligt skjuta mig själv! Men det var som tur ingen släktträff:) Kvällen spenderades med Johanna med donkenmat och andra onyttigheter. Efter att Johanna åkt hem gick jag och hyrde en film, en svensk drama, helt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0