Ändrade planer

Blev inte rikigt som planerat igår. Linnéa var bakis som en gris igår och var tvungen att skjuta upp på sleepovern. Men som tur hade Milla lust att ses. Så det blev myskväll med henne, hyrde film: Allt flyter. Helt okej film, perfekt då man inte har lust att tänka så mycket=p

Ikväll styr jag klackarna mot Felicia. Jag och Johanna är bjudna på middag och det går rykten om en rikig festmåltid:) Ska bli rikigt kul att bara umgås vi tre. Om vädret tillåter så går jag nog upp till Felicia, har inget att åka på och har inte lust att slösa 30:- på en sms-biljett! Får sen tigga om skjus hem av Johanna som tar bilen;)

Och som vanligt lyckas jag alltid planera fullt i veckan:

Måndag - Middag hos Felicia
Tisdag - Träffa Jessica och ev Linnéa, träna senare på kvällen
Onsdag - Sleepover med Mikaela och Johanna, även Linnéa kommer under kvällen:)
Torsdag - Begravning:(
Fredag - Midsommar, vad fan händer då?!!?!?
Lördag - Tvättstuga 14-17:30, men funderar skarpt på att byta dag!
Söndag - Enda dagen på hela veckan jag inte har något planerat. Wiooho!

En vecka kvar till semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0