090706

Vet inte rikigt vad som hände efter helgen. Men jag har fått tillbaka min energi och mår verkligen bra:) Nu vill jag bara ha söndag kl 4! Käner verkligen på mig att det här kommer bli årets höjdpunkt! Att få umgås med dom bästa i en vecka, sola, bada parta 24/7! Ikväll har jag fixat en massa musik till min I-pod, så jag och Linken kommer ha värsta partyrummet!

Idag har det varit dött på jobbet, märks att fler har gått på semester nu. Lite jobbigt att inte ha så mycket att göra plus att tiden går så sakta. Funderar på att städa på mitt skrivbordimorgon, nog det tråkigaste man kan göra=/ Efter jobbet mötte jag upp Linnéa, Mikaela och Mia på Nancys. Vi gick sedan i lite affärer och sedan åkte jag och Linnéa till moraberg och fixade ett par högtalare till resan, så nu är det klart:)

Imorgon åker jag hem till mina föräldrar eller min bror rättare sagt, mina föräldrar är fortfarande ute i stugan. Jag tänkte sova där i två nätter, skönt att komma hemifrån lite:) Linnéa N kommer över på middag och sen på onsdag blir det Rhodoskväll med grillning om vädret tillåter:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0