Peace & Love.Borlänge.24-28 juni.2009

Peace & Love var helt underbart! Trots den jobbiga värmen på dagarna och kylan på nätterna så har jag haft kul:) Finns så mycket att skriva om så det kommer ta en en hel dag. Så jag listar allt:

- Tält-Hitler
- SLAV 09
- AIDS
- Värmen
- Kylan
- Tommy Lee
- Alla konserter
- Sälläten
- Mano Diao kvällen
- Outkast-låten och som relaterade med en skrattattack i tältet
- Glöggkillen
- All skräpmat
- Duscha håret under iskakallt vatten
- Langos
- Kampslav, kampslav, kampslav. Vem kan stoppa mig nu när slavar runt...
- Alla dessa gatuspelare som spelade när som helst, vart som helst
- Dom kåta burkplockarna som nästan tog pantburkarna ur handen på än
- Nattvarndring med Elin och Rikki (tror vi gick runt halva Borlänge)
- "VÄNTA, nu är det bilarnas tur"
- Snubben på tåget hem

Man lär sig mycket efter att ha varit på festival. Jag kommer i fortsättningen ha med mig luftmadrass, har fortfarande ont i min rygg efter min pappas egen gjorda liggunderlag. Solstol är ett måste! Om det skulle bli lika varmt igen så är parasoll och batteridriven fläkt ett måste=p Bara ha med sig två ombyten. Med det alla bästa skulle ju vara om man hade husvagn eller husbil. Så nu har jag ett år på mig att ta körkort och körkort för tungt släp ;)

Bilder kommer upp när jag orkar ladda upp...

PS: SLAV 09, säg till om jag har glömt ngt!

Kommentarer
Postat av: lollo

man behöver inte körkort för tungt släp för att köra husvagn, en husvagn är ju så lätt att man kan dra den med händerna :P

2009-07-02 @ 11:54:03
URL: http://lovisaandre.se
Postat av: BK

Haha! Men då får du gärna dra upp husvagnen nästa år om vi ska på festival;)

2009-07-02 @ 13:14:09
URL: http://kurrans.blogg.se/
Postat av: Anonym

lätt!

2009-07-06 @ 11:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0