Trångsund


Dålig uppdatering sen jag kom hem. Beror på att jag inte haft något sug efter att skriva och har jag åkte på en till förkylning. Känns som att jag kommer komma ihåg denna vår och sommar då jag hade förkylning på förkylning. Känns som jag använt slut på 5 nässpraysflaskor, 20 paket näsdukar och 10 påsar halstabletter. Om jag inte mår bättre imorgon ska jag ringa min läkare och boka tid!

Iaf, Rhodosresan var GRYM! Bästa resan hitils! Det solades, badades, festades, shoppades m.m. Tidiga dagar och sena kvällar. Det här är en resa som sent kommer att glömmas. Bästa var ju:

- Men vart kommer du ifrån då?
- Jag är från Trångsund
- Jaha, men vilken bra svenska du kan?
- Men jag är ju svensk
- Va?! Du sa ju nyss att du var från Norge?!
- Haha, nej att jag var från Trångsund..
- Men det ligger väl i Norge?
- Nej det ligger i Sverige
-  Va, gör det? Vart då i Sverige?
- Lite utanför Stockholm
-Jaha, då har man lärt sig något nytt...

Orkar inte göra någon större redogörelse av denna resa. Föreslår att ni går in på Felicias blogg och läser isf, hon har verkligen gjort en bra redogörelse ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0