Saknar<3


Det var evigheter sen vi alla fyra träffades samtidigt. Alltid är det någon som är på spång. Jag saknar tiden då vi åkte till Heby/Västerås då vi bla satt och sjöng ihop pengar mitt inatten för att få åka taxi hem, som relaterade till att vi fick ihop 120:- och en galen kille efter oss. Och när vi gick runt i någon park och sjöng något med Rudolf med röda mulen..Och Tallin, säger bara: Lalalala Lila, lalalala lila. Linnéas klockrena kommentarer: Men vadå? Jag kommer inte härifrån? Och:  Det går inte, jag har för mycket kläder på mig.  Ni är bäst tjejer <3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du är också bäst sötnos! Vi får väll ta tag i saken och hitta på något =) Puss <3

2009-07-09 @ 10:04:48
Postat av: Linken

Jag saknar oss också! <3

2009-07-09 @ 20:45:08
URL: http://nightlife.se/linnea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0