Rhodoskväll med tjejerna :)

För ungefär en timme sen så avslutade vi våran Rhodoskväll, verkligen lyckad. Eller kanske inte pommes fritesen, dom var lika degiga som en bulldeg typ=p Men det gick ju ner;) Kvällen gick i Greklands tecken, det blev "kyckling souvlaki", pommes, tsatsiki, halloumi, fetaost och grönsallad. Och innan bjöd jag på strawberry daiquiri :) Pratades en dels om Rhodos men även en massa annat som konstiga brudar från Hölö=p

Då var det bara 5 dagar kvar tills vi åker. Jag kan nog inte bli mer peppad än vad jag är! Vill bara gå och lägga mig och vakna på söndag morgon och åka upp till Arlanda:) Men har massor att göra innan:

Torsdag - Tvättstuga mellan 17:30-21:00, Mimmi kommer även över till mig
Fredag - Packa allt inför resan, Katta kommer ev över på kvällen
Lördag - Bara ta det lugnt. Min plan är att allt ska vara packat och klart då. Johanna och jag ska sen ha sleepover
Söndag - VI ÅKER TILL RHODOS!!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Ni kommer få det så grymt kul där nere, njut av sol och bad! :)

2009-07-10 @ 13:04:45
URL: http://leggings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0