Dags att sleepa?



Har hållt igång hela dagen, dags att sova kanske, för jag är heeeelt sluuut!

Har umgåts med en av mina närmsta, Johanna:) Vi har ätit pizza, pratat en massa om Rhodos, framtiden m.m. Älskar denna tjej så sjukt mycket, kommer verkligen kännas när hon flyttar! För det har verkligen känts som det varit du och jag den här våren, singeltvåan:) Vet att du kommer få det grymt uppe i Karlstad och jag lovar att komma och upp hälsar på så mycket som jag bara kan:)

Nu ska jag bara måla mina naglar sen väntar sängen, åker hemifrån kl 4 så måste få lite sömn till dess!

Btw. Vet inte rikigt hur Rikki kommer klara sig den här veckan när ingen av oss tjejer kommer att blogga=p

Kommentarer
Postat av: rikki

fan karin, jag har så tråkigt. ingen som uppdaterar längre :P.....jag hoppas på en stor update när ni kommer hem...

2009-07-15 @ 16:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0