Dagarna som varit

Torsdag Jessica och jag hade en heldag upp i Stockholm. Vi gick runt lite i affärer och kollade, jag reafyndade som aldrig förr. Fick med mig ett par chinos, 2kjolar och ett linne för 300:-  från Gina, det kallar jag fynd:) Blev även två par örhängen och en tröja från Bik Bok. Vid sjutiden begav vi oss till Sergel och såg Ice Age 3 3D. Filmen var helt okej, rolig som den brukar vara, men blev lite besviken på sjävla 3D efekten:( Sen blev det sleepover oss mig, jag deckade ganska snabbt efter den intensiva dagen

Fredag Vaknade runt 11 och var fortfarande lika förkyld som jag varit under veckan. Jessica åkte hem vid ett och jag spenderade dagen genom att sova och kolla på tv. Tanken var att jag skulle upp till Linnéa i Västergård men jag hade verkligen ingen ork för att mig till henne. Orkade iaf palla mig ner till kolgrillen för att köpa mat, men det var inge vidare, mina smaklökar var fortfarande som bortblåsta så maten smakade inte ett skit! 

Lördag Mådde mycket bättre efter min rehabdag:) Jag var helt tvungen att må bra denna dag, eftersom Mimmi skulle fira sig. Jag, Mia, Jessica och Moa åt middag här och sen åkte vi vidare till Tumba. Efter ett tag blev det ganska bra drag, Passoan flödade trots att jag inte kände smaken, cuben gav jag till johanna eftersom min hals inte pallade av kolsyran. Det är nog första gången jag har gett bort Cube!! Senare på kvällen blev det 5-kamp, mitt och johannas lag vann såklart=D Lag Schtek;) Du vet att det blir schtek, du vet att det blir schtek, haahah! Vi styrde sen klackarna mot Södertälje igen och 550 var det som gällde. Vad folk det var där?! Och det var varmare på 550 än var det var på Rhodos, shiet vad jag svettades! Kvällen avslutades på torget med ett par kompisar och en mindre rolig incident. Gick sen hem och däckade i min sköna säng:)

Söndag Vaknade som jag förtjänade. Messade Johanna och vi spontanlunchade på Donken. Sen åkte jag ut med Becca och Carro till Moa. Där bjöds det på massa läckerheter. Mina smaklökar hade fortfarande inte hittat hem, mindre roligare när det bjöds på fika. Men dom andra tyckte det var jätte gott, så jag fick lita på dom:) Senare på kvällen blev det bio med Linnéa och Owe, Brüno. Tyckte inte den slog Borat men rolig var den.

Måndag Tillbaka till jobbet efter 2 veckors ledighet. Kändes helt okej, hade lite att ta igen. Men annars var det dött! Väl hemma igen tog jag tag i helgens disk och sen blev det tvn hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0