090722

Har lyckat fått denna dag att gå också. Höll på att få damp av att bara sitta hemma under förmiddagen. Så vid åkte jag till Felle och hade sjukstuga med henne. Innan var jag på Ica och köpte meloner, jordgubbar, kladdkaka och mineralvatten:) Perfekt när man ska ha sjukstuga ;) Vi spenderade dagen framför tv och filmen Heartbreak Hotel, en av dom roligaste svenska filmerna någonsin! Senare kom Marina förbi och gjorde oss sällskap, hon var betydligt friskare än oss! Hon försökte få med oss ut, och lovar att vi var svårflirtade, haha!

Nu sitter jag här och kollar på The Bachelorette. Jag vill också vara med i ett sånt där program! Träffade massa heta killar och få göra roliga saker med dom! Skulle ha sökt till svenska upplagan av Mamas Boy=p
Lite senare blir det ännu en film, var och hyrde en Wallanderfilm, perfekt avslut på den här dagen:)

Imorgon blir det Stockholm med Jessica :)


Kommentarer
Postat av: Marina

Haha nej ni var inte lätta... Fick ta fram min vassaste charm men inte ens den föll ni för :/

2009-07-23 @ 22:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0