Vilken kväll!

Kan inte sluta skratta åt inlägget från igår! Rätt kul att jag verkar ganska nykter jämfört med dom andra tjejer;)

Började kvällen med middag hos Mikkis, fläskfilé pasta, lika gott som vanligt:) Efter många diskussioner så blev vi kvar hos Mikkis där det förfestades som aldrig förr! Tyvärr hade jag glömt kameran hemma så vi fick ta Mikkis trasiga kamera och min mobil-kamera=p Men vi fick lite bilder iaf:)

Det roligaste under hela kvällen var när jag upptäckte att jag har skickat ut ett sms under kvällen med texten: Jag tror jag börjar få känslor för dig. Som tur är det bara två som fått det, men mottagarlistan var ganska rolig: Linus, Doran, Andreas, Emanuel och den bästa av alla: killen som bor i lägenheten som jag ska ta över den 1 februari! Ni skulle ha sett mig och Linnéa i taxin på väg hem, vi skratta så att vi grät, tom taxichaufören skrata när jag berättade om min tabbe! Jag skrattar så fort jag tänker på själva situationen, hahahaha! Kvällens höjdpunkt!

Sov över hos Linken,alltid lika mysigt att ligga och kramas;) Vi gjorde ála hotellfrukost idag, frallor men ost och tomat/gurka, apelsinjuice och en munk till "efterrätt", haha! Kom hem runt 17 och efter det har jag bara tagit det lugnt, inte orkat gjort så mycket mer.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0