Sooova!

Kom hem ca 45 min sen från en väldigt lyckad tjejkväll oss Mia! Tjejer, det här måste vi göra om, hade verkligen jätte trevligt ikväll och det var jätte kul att träffa Emma och Moa som man inte träffar lika ofta som dom andra!

Känns verkligen som att det gått 180 idag med! Jobba fram till 16, hem och hämta min mobil som jag glömde imorse, ner på stan och träna, beställa mat på kolgrillen, spinga till bussen, tjejkväll och sen skynda sig till bussen på centralen! Ni kan ju gissa hur trött jag är nu! Skulle lätt kunna somna på tangentbordet!

Imorgon ska jag verkligen sova ut, hoppas på det iaf. Brukar ju alltid vakna ganska tidigt när jag säger att jag ska sova ut. Ska försöka ta mig till stan för att lämna in min jacka oss skräddaren. Sen vankas det utgång på Olles, inte varit där sen i november så det ska bli kul att gå dit igen:) Men har bara ett problem, vilken förfest ska ja gå på? Vill verkligen hinna träffa Felicia innan hon åker, men ändå vill jag vara med dom andra tjejerna också=/ Det där löser sig imorgon!

Nu ska jag soooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0