Skandal!

Precis kollat på utröstningen av Lets Dance! Okej, jag har aldrig direkt varit ett fans av Blondinbella, men hon skulle verkligen inte ha åkt ut ikväll! Kitty och George borde ha åkt! Slår vad om att tv4 kommer tappa en massa tittare nu!

Dagen har gått väldigt fort. Från att vara jätte lugnt på jobbet så blev det kaos i slutet, relaterade till att jag jobbade över 45 minuter! Sen ner på stan och vänta på pappa som skulle plocka upp mig på stationen. Kom fram en kvinna till mig som frågade hur man kom till Sydpoolen från stationen. Och jag kunde verkligen inte föklara för henne! Alla dessa trafikljus och genom stan som hon skulle. Efter att dom åkte iväg kom jag på att jag kunde sagt till henne att prata med Turistbyrån som låg 100 meter bort=p

Äntligen var jag och hämtade min tv idag, fick knappt in den i bilen, haha! Nu står den nere i hallen och tar upp mer än halva spegelväggen;) Kan någon bara ge mig nästa helg? Om jag har tur så får jag flytta in redan på fredag, det skulle ju vara perfekt! Då har man hela helgen åt att måla och tapetsera:)

Imorgon blir det mys uppe i Stockholm med Johanna:) Det blir film, Benjamin Buttons otroliga liv och middag någonstans:) Men innan jag möter upp Johanna ska jag gå lite i Stockholm och kolla på kuddar och handdukar till lägenheten. Just nu går det före kläder, skor och smink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0