Inlägg Nummer 2

Då var det äntligen fint i mitt rum igen:) Gick ganska så fort att plocka upp allt!

Känns att jag har gått i 180 idag! Fullt upp på jobbet som vanligt, hellre att det är mkt att göra så att tiden går fort än att det inte finns ngt att göra och att tiden går sakta! Den nya tjejen som började i onsdags är toppen! Hon är jätte trevlig och vi kommer jätta bra överens:) Satt och prata en hel del på lunchen, hon berättade om att hon jobbat på ungdomshem och hon berätta en massa intressanta saker om det yrket!

Och så kom jag äntligen iväg till gymmet:) Känns verkligen bra att vara tillbaka! Jag och Linnéa körde 45 min löpband. Jag varvade med snabb gång och och löpning, sheit vad jag kände mig duktig! Nästan 300 kalorier brännde jag:) Sen mötte jag upp Johanna på Ica där det inhandlades middag, grillad kyckling med grönsaker:) På bussen hem till Johanna mötte vi även upp Felicia:)

Dags att hoppa i säng känner jag. Ska upp kl 6 imorgon, sen på schemat står det hårt arbete, träning och myskväll med dom bästa på kvällen:)

Innan jag plocka i mitt rum...


Efter att jag plockat klart...


Btw..Jag älskar min kofta jag köpte för någon vecka sen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0