Han Är Inte Värd Dina 3 Minuter!

Igår skulle jag ha uppdaterat men då gick mitt router sönder, så nu har jag varit och fixat ett nytt!

Dålig uppdatering på senaste tiden men det beror på att jag har haft sjukt mkt att göra plus att jag bott inneboende hos Johanna;)

Nyåret 2008 kommer jag nog aldrig att glömma, sjukt kul var det:) Börjades hemma hos Johanna där vi åt fancy mat, snittar, fläsklifé och pannacotta, mmhm! Sen blev det förfest så det dåna om det! Mamma Mia skivan gick om och om igen! Sen var det fest i Mariekäll där jag kläckte ur mig årets sista bästa kommentar: Felicia, han är inte värd dina 3 minuter! Hahaha! Känner på mig att det kommer bli den nya: Hörrö du! Här trängs vi inte, här står vi i kö som alla andra!! Vi var nog i Mariekäll i 10 min, sen gick vi ner på stan för att fira in det nya året! Förutom att vi fick en smällare på oss så var det underbart att stå där med mina tjejer<3

Tog en taxi upp till Brunnsäng där fest nummer 2 väntade på oss. Och den var ännu sämre än den i Mariekäll! Fattar inte rikigt vad vi gjorde där. Drog runt 1 med sista bussen, och väl på bussen blir jag och Linnéa avslängda från bussen! Eftersom vi hade öppnat en varsin cider så slänger han ut oss! Lovar att den där busschaufören inte hade fått ngt på år och dar! Linnéa gjorde allt hon kunde för att fixa en ny taxi till oss, hon stod nämligen och vinka till varje bil hon såg=p Till slut fick vi tag i en taxi och styrde klackarna mot stan där fest nummer 3 väntade på oss. Det var nog också den bästa festen under hela kvällen. Grymt kul folk men även skumma också! Tror vi hade Poker Face på repeat! När folket började styra hemåt så ville jag ha efterfest, fuck no att jag ville hem! Det här var ju bara början på en toppennkväll! Så vi åkte tillbaka med ett par kompisar till brunsäng där det ist blev film och mkt prat, Men jag slumrade till ett x antal ggr. Jag och Linnéa delade på en taxi hem och jag var hemma  runt halv sex på morgon! Det kallar jag en grym kväll!

2009 nu och jag har inga nyårslöften, som sånt följs ändå inte! Jag ska bara ha ett grymt kul 2009!





Tack tjejer för ett jätte bra nyår!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vilken fin bild på dig gumman =) Puss

2009-01-02 @ 14:30:07
Postat av: M

Vad fin du är! Det syns att du har gått ner i vikt! :D

2009-01-02 @ 15:31:48
Postat av: Mikaela

2009-01-02 @ 17:24:04
URL: http://mika
Postat av: Mikaela

Snygg du är baby

2009-01-02 @ 17:24:22
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Kurran

Tack tjejer:)

2009-01-03 @ 11:26:19
URL: http://kurrans.blogg.se/
Postat av: carro

Tack själv. Det var superkul ju =)puss

2009-01-03 @ 16:05:56
URL: http://skrikcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0