Galen kväll!

Vilken kväll det var igår! Kommer sent att glömmas!

Kvällen började hemma hos mig då jag och Katta åt middag tillsammans och sedan fixade oss för kvällen. Bar åt till Västergård där det bussades som bara den! Ner till Olles där det var ganska dött från början, men sen kom det igång. Blev allt för mycket drickande för min del, syns framförallt på mitt konto idag, haha! Har tydligen haft dansuppvisning på dansgolvet, där mina vänner skratta så dom dog. Tyvärr har jag inget minne av detta! Mindre alkohol nästa gång!

Mötte upp Johanna på stan runt 13 idag och det blev bakismat på Donken där vi gick igenom gårdagens utgång. Vi kändes oss ganska ofräscha då varken jag eller hon sovit hemma, så gårdagens smink såg kanske inte så bra ut,haha! Annars har jag bara legat i sängen och kolla på One Tree Hill, en äkta bakissöndag;)

Om exakt 2 veckor flyttar jag ner till stan, gissa om jag längtar?

Bilder från igår kommer nog in i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0