090126

Trodde jag skulle komma i samma bubbla som i början på förra veckan, men nu känns allt bra igen! Kände mig ganska deppig hela dagen och tyckte timmarna gick extremt långsamt!

Inte hänt så mycket idag, gick till samma gamla jobb;) Skönt att man har kollegor som livar upp ens dag:) Skulle ha tränat, men kände inte alls någon ork så jag åkte ner på stan för att trötshoppa;) Det blev tallrikar på Inspiration, gräddvita och fyrkantiga, jätte fina! 6 stycken blev det men funderar jag på att köpa två till:) Mötte upp mamma helt oväntat och köpte sedan present till min pappa som fyller år om en vecka.

Ikväll har jag kollat på bröllopet mellan Magnus och Emma som var med i Bonde Söker Fru. Har insett nu att jag kommer tjuva som ett barn när mina närmsta tjejer ska gifta sig! Tycker bröllop är så extremt vacket och jag bara längtar tills jag och mina närmsta gifter oss!


Mina ursnygga tallrikar!

Min tv som väntar på att bli uppsatt i min lägenhet!

Mina gardinvepor som kommer bli grymt snygga till min fontapet:)
Dilba - I´m Sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0