Vart tar dagarna vägen?

Sheit vad dagarna går fort! Känns som jag aldrig hinner med saker=/

Jobbat som vanligt idag, 8-17. Sen blev det träning på World Class, skönt att vara tillbaka igen efter flytten:) Fick sällskap av Johanna och Elin på Step Upen, men dom drog sig ut efter ca 10 min. Jag var slut redan efter 30 min men klarade av hela passet på 60 min. Om det inte hade varit för den bra musiken hade jag nog gett upp för länge sen, men när man hör Womanizer och Hot´n Cold på hög volym kan man inte gå där ifrån;)

Ikväll har jag inte gjort så mkt, ätit, pratat med Mimmi i telefon och kollat på Andra Avenyn. Grattis måste jag bara säga till henne och Buffy som ska flytta den 1 mars:) Kanske inte så värst långt från där dom bor idag, men det är iaf ett första hands kontrakt:)

Imorgon blir det promenad från jobbet, bestämt mig för att gå hem från jobbet en dag i veckan. Känner att jag är på väg att nå mina mål till i höst och hoppas jag klarar av att gå ner 5-6 kg till sommaren!



Var och hämtade ut dess paket igår..


Och det var min apelsinpress och visp från OBH Nordika som kommit:)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0