På benen igen;)

Nu är jag mig själv igen, haha! Shiet, gårdagen var inte kul! Sprängande huvudverk och magen var ut och in. Dagen har varit jätte bra. Trots att jag bara sovit 5 timmar så var jag ganska pigg på jobbet. Som vanligt var det mkt att göra så fick verkligen tiden att gå:)

Efter jobbet var jag förbi posten och hämtade mina paket från Ginza, både min juicepress och visp hade kommit:) Så gissa vad jag ska göra i helgen, nypressad juice och amerikanska pannkakor:) Sen har jag haft besök av Milla, eller hon är ju iof fortfarande kvar här. Vi har snackat en massa skit och så har jag försökt hjälpa henne med Företagsekonomin.

Bilder från helgen:








Kommentarer
Postat av: Milla

Ja tack så mkt för i lördags, och tack för hjälpen och sällskapet ikväll! :) Puss!

2009-02-16 @ 23:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0