Slut som artist!

Känns som jag kommer somna i vilken sekund som helst, helt sluut är jag! Började kl 10 idag med att försöka riva bort borden som inte var det lättaste. Så vi fick ändra planerna genom att spackla över det ist. Så jag har slipat, täckt över lister, tak och golv, och målat väggar. Sjukt nöjd över hur det blev, och det kommer bli ännu bättre när möblerna kommer på plats:) Pappa och jag slet som Jonny och Mattias i Room Service och mamma städade som en tok, tror hon har en framtid i programmet Rent Hus;)

Pappa ska ev ta ledigt imorgon efter kl 14 och åka ner och fixa i min lägenhet:) Mamma och jag ska åka upp till Ikea och köpa det mesta hushållsartiklar:) Åh vad jag har längtat till denna dag, gå på Ikea och köpa allt man vill ha!

Kommer bli en tuff vecka känner jag på mig:

* Fixa lite i lägenheten och åka till Ikea och storshoppa
* Fixa mer i lägenheten och ev åka upp till ikea och köpa matbord, byrå, soffbord
* Fira pappa på onsdag
* Hinna träna något
* Men framförallt! Få klart i lägenheten till helgen!

Kommentarer
Postat av: Linken

BK, dags att uppdatera kanske?:P

2009-02-04 @ 10:58:46
URL: http://nightlife.se/linnea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0