Ordning och Reda

Blev ingen träning idag. Kände för att fixa lite i min lägenhet, för annars kommer det ta evigheter till nästa tilfälle. Har ganska mkt att göra den här veckan. Så idag efter jobbet var jag nere och köpte en pärm och register som jag kan ha alla mina räkningar i. Sen var jag förbi Axelssons där dom säljer galgar. Eftersom Ikea tydligen har slutat sälja sina billiga galgar fick det bli dom här, helt okej:) Så nu ska jag försöka packa upp min resväska med alla kläder från flytten=p Bättre sent än aldrig som man säger:)



Min middag för ikväll. Eftersom jag hade glömt ta upp mat från frysen innan jag gick till jobbet. Så det fick mackrill i tomatsås och rostbröd med te.

Nu ska det bli ordning och reda hemma hos mig. Sen har jag äntligen lyckas ta mig till apoteket för att köpa slemlösade tabletter. Nu ska jag bli av med mitt äckliga slem i halsen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0