Ändrade planer

Igår var det tänkt att jag och Linnéa skulle ha en mysigkväll hemma hos mig. Men på eftermiddag ändrade vi oss och kände för att gå ut ist. Blev en ganska lugn utgång för mig, drack inte så mkt innan och drack bara en cider ute. Vi mötte träffade en full Jessica och även en full Milla;) Medans Linnéa kollade in tapeter i Mariekäll så gick jag och Jessica hem till mig och slocka på en gång..

Vakna idag av att Linnéa ringde runt 13:30, måste verkligen varit jätte trött. Men jätte skönt att sova ut:) Ikväll åker jag hem till min familj, ska bli kul att umgås med dom:) Sen är ju jag och min mamma lika stora schlagerfantaster:)

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag var inte så full ;) haha, eller? :S

2009-03-01 @ 23:28:51
Postat av: BK

Haha, inte så, men mer än mig;)

2009-03-01 @ 23:40:21
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0