090209

Sitter just nu med mitt champangete och tittar på Advokaterna

Den här dagen har gått grymt fort! Hela arbetsdagen gick som på ett bananskal eller hur man nu säger det. Hade saker att göra hela dagen och jobbade tom över 20 min av lunchen. Efter jobbet åkte jag, Emma, Mia och Mikkis till Martina och Nicklas för att hälsa på dom och lilla Vilja! Åh vad liten hon var!

Vilken omställning det var imorse. Helt underbart att få sova ca 30 min extra. Men saknar redan frukostarna med pappa och LT varje morgon. Men det allra bästa är nog att slippa åka 754 till eller från jobbet. Framförallt på kvällarna då bussarna är lika fulla som en hönsgård!

Snart dags för sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0