Ute i Ronna

Just nu sitter jag hemma hos mina föräldrar och väntar på maten. Till middag blir det biff med pommes och beasås, mums!

Nu har jag bara 2½ dagar kvar sen har jag semester fram till den 7 januari, hur underbart är inte det? Fram till jul kommer jag få stressa som en idiot, det känns så iaf:p Imorgon bitti ska jag till min älskade mormor och baka pepparkakor, sen skynda hem då jag har tvättstuga och på det ska jag även hinna städa innan resten av julsakerna plus granen ska upp på söndag. Sen blir det minijul med tjejerna ute i Brunnsäng:)

Nu ska bara försöka ta det lugnt och njuta av en lugn fredagskväll

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Tack gumman, jag gillar oxå den bilden =) Hoppas du får en mysig fredagkväll, saknar dig gumman <3

2009-12-18 @ 19:40:23
URL: http://emmacaroliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0