Shopping i storstaden

Då var snart den här dagen också över, har haft fullt upp som vanligt:)

Idag har jag och Mimmi tillbringat dagen uppe i stockholm. Efter en lång sovmorgon så tog vi tåget upp till Stockholm för shopping:) Jag var mest ute efter ett par skinnstövlar. Vi var inte ensamma uppe i Stockholm, tror alla hade tänkt shoppa idag:p För det kryllade av människor överallt. Har folk inga arbeten att gå till? Vid halv sex tog vi tåget hem igen, jag var helt slutskörd:p Åkte med Mimmi hem och hämta mina saker och sen åkte jag hem till min lilla lya:) Min bror var här lite tigare ikväll då jag färgade håret på honom, brunt som sin syster;) Nu är mi plan att se på Wallander som jag har hyrt och sen sova. För imorgon förmiddag vankas det storstädning.

Bilder på mina shoppingfynd kommer upp imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0