Övertid it is!

Trots 5 timmar sömn har jag varit otroligt pigg hela dagen:) Har jobbat i 180 idag så jag hinner få allt gjort innan jag ska vara ledig på fredag. Och såklart dyker det upp ett ganska stort problem i slutet av dagen. En kund ringer och säger att hans kund saknar varor, och efter mycket om och men så löser vi allt. Men kan säga att det inte var helt enkelt..

Efter en timmes övertid åkte jag hem vid 18, hann handla lite innan bussen kom:) Ikväll har jag städat (allt för att göra mamma och Mikaela stolt över mig:p), nu väntar bara disken. Senare blir det även lite glögg då jag inte hann dricka någon igår. Blir även pepparkakor med möggelost till, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0