Heldag i Köpenhamn

Nu har jag och Felle landat i soffan och det är nog här vi kommer hänga hela kvällen:p

Efter att jag skrev mms inlägget så somna jag såklart om. Vaknade upp vid 09:36 av att dom ropade ut i högtalarna att vi närmade oss Malmö, vi var 20 min före i tidtabellen. Hur ofta händer det liksom att tåget är före i tidtabellen? Som tur var Felicia redan på stationen så vi möttes upp på en gång:) Det blev en snabbvisit hemma hos Felicia för att sen åka till Köpenhamn.

Julmarknaden var helt okej, men besviken blev jag. Vart var all julkänsla, jultomtar, julmusiken och framför allt: vart var alla stånden där folk stod och sålde sina prylar? Just nu toppar Taxinge Julmarknad min lista! Efter den sk julmarknaden gick vi in i centrala Köpenhamn och strosa. Det kryllade av poliser då Klimtatmötet håller hus i just Köpenhamn. Från Vera Moda fick jag med mig randig tröja:)

Ikväll väntar Idolfinalen såklart, jag och Felicia följer detta slaviskt;) Vi har handlat hem en massa godaker, kanske lite väl mycket:p Men som jag och Felicia gick runt och sa på Coop: Det är ju bara en Idolfinal om året.


Dagens outfit.

FelleBelleBus på tåget till Köpenhamn<3


Inne på Tivoli

Snögubbar gjord av lera

Speldosor i lera:)

Denna karusell var som ett flygplan som åkte runt, runt, runt.
Sa till Felicia att jag skulle kunna åka denna om det var varmareute. Men ju fortare karusellen åkte ju mer ångrade jag mig!

Fina snögubbar ute på hal is, hö hö hö!

Det är bara Idolfinal en gång per år! Det kanske är tur:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0