Den som har tagit min energi, ge tillbaka den genast!


Fattar inte vart min energi har tagit vägen. Jag sover mellan 7-8 timmar och de är ljus ute om dagarna nu. Så snälla, ge tillbaka min energi!

Dagen har flytit på ganska bra, känns bara som jag bara står och trampar på samma ställe hela tiden så att jag inte får något gjort:( Vi fick inbjudan till julbordet idag som ska vara på Bomans ute i Trosa den 10 december. Tror det kan bli rikigt mysigt där och lite snö till dess skulle inte sitta helt fel:) När vi satt och fika på rasten idag kom vi in på ett roligt samtalsämne, nämligen vem jag skulle ta med mig på julbordet (man får ta med sig respektive). Jag kom upp med den smarta idéen att jag skulle köra det som raggningsreplik: Hej! Skulle du vilja gå på julbord med mig. Min kollegor tyckte det lät som en bra idé, så nu har jag veckan på mig, haha!

Efter jobbet mötte jag upp Johanna och Mimmi på stan. Känns härligt att Johanna är hemma igen! Vi gick(läs: jag haltade) och storsade runt på stan och sen blev det ett stopp på Nancys för middag:) Efteråt blev det en liten roadtrip till Moraberg där det provades massagestolar och sniffades på sköljmedel:p Johanna och Mimmi fortsatte sedan till Linnéa men jag åkte hem då jag hade för ont i knät, fick ett riktigt bakslag idag, igen. Hoppas verkligen det blir bra till helgen då jag och Johanna ev ska ut i Stockholm:)

PS: Min väska har äntligen anlänt till Ica Kringlans postombud, så gissa vem som kommer springa från jobbet imorgon för att hämta sin drömväska! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0