Bror med snygg stil

Gården med Mimmi var supermysig. Tog pendeln upp till Flempan efter jobbet och det började med att jag virrade bort mig på stationen genom att gå upp i fel riktining. När jag väl hitta fram till Mimmis jobb fick jag se hur hon jobbade, och det var såå fint:) Iaf jämnfört med mitt jobb:p Vi stog sedan bilen mot Ikea där vi shoppade loss. Jag fick med mig bla: Golvvas, blockljus, röda kruka, tvättpåseställ på hjul m.m. Kvällen spenderades hos Mimmi där jag även sov över:)


Idag har jag jobbat på som vanligt och det gick helt okej:) Efter jobbet tog jag bussen hem till Ronna där det väntades middag, inte allt för ofta jag får maten serverad efter jobbet. Det bjöds på rökt lax som min mamma köpte på Taxinge julmarknad, så det var tid att äta upp den. Min bror kom hem lite senare efter att vi ätit eftersom han hade varit uppe i Stockholm och shoppat. Ett par jätte snygga byxor hade han fått med sig hem. Min bror har en väldigt snygg still, jag blir så stolt över att ha en bror med sån snygg stil;) På fredag ska han på fest och kan nästan lova att han kommer vara festens snyggning:p

Anna Ternheim - Make it on my own



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0