Året var 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Flyttade hemifrån, Åkte till Rhodos,
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade några.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Yes, Martina fick Vilja, en underbar liten tjej:) Även en gammal jobbarkompis fick en son.
4. Dog någon som stod dig nära? En släktning dog alldelses för tidigt:(
5. Vilka länder besökte du? Endast Grekland och Danmark
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Kärlek!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 31/1 -Fick nycklarna till min lägenhet, 5/2 -Vilja föddes, 8/2 -jag flyttade in i min lägenhet, 24-28/6 -Pease and Love, 12-19/7 -Rhodosresan, 2/8 - Lady Gaga på Gröna Lund 15/8 -Johannas födelsedagsfest/"avskedsfest", 20/8 -Johanna flyttade, 22/8 -min moster gifte sig.
8. Vad var din största framgång 2009? Höm, att jag har klarat det galant att bo själv:)
9. Största misstaget? Ställa upp för vänner som inte ger tillbaka
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Klarade mig bra tills mitt knä hoppade ur led i slutet av november och jag haltade i 3 veckor.
11. Bästa köpet? Rhodosresan lätt!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, skor, party.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner <3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Akon - Sexy bitch, Mando Diao - Dance with somebody, Black eyes peas - I gotta feeling, Amanda Jenssen - Happyland, Lady Gaga - Bad Romance, Black Jack - Ingen stoppar oss nu, Jhonny Cash - Ring of fire, David Guetta - When love takes over, Kent - Töntarna, Erik Hassle låtarna.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Vet inte, 50/50 kanske?
16. Vad önskar du att du gjort mer? TRÄNAT, Tänkt mer på mig själv än på andra.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ställt upp mindre på dom som själva inte ställer upp.
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj, mormor, farmor och faster.
19. Blev du kär i år? Nej.
20. Favoritprogram på TV? DH, OTH, Ensam mamma söker, Gossip Girl, Andra Avenyn, Lyxfällan.
21. Bästa boken du läste i år? Hahaha! Den dagen jag öppnar en bok sjunger jag Halleluja! ;) Men ska ta tag i att läsa boken som Andreas Carlsson har skivit som ligger på sängbordet.
22. Största musikaliska upptäckten? Erik Hassle
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Yes, en ny plattång. Den är GRYM!
25. Något du önskade dig men inte fick? Vart fan är min bänkdiskmaskin :p
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Först jobbade jag sen åt jag och min familj plus Linnéa middag på Barolo.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lite mer kärlek kanske? Och lite mer pengar på kontot;)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Är det klädstilen man menar? Isf är den nog ganska
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner, framför allt mina närmsta. Min familj har också funnits där för mig:)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? JOEL KINNAMAN<3
31. Vem saknade du? Ingen speciell
32. De bästa nya människorna du träffade? Maria på mitt jobb, Malin och Lisa (från johannas klass), Emma Tholin (kände bara ytligt men nu är hon en nära vän till mig).

Kommentarer
Postat av: Emma

Karin du ska få en bänkdiskmaskin det här året, det behöver du, haha! :P Puss

2010-01-02 @ 16:23:19
URL: http://ematelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0