Har tråkigt

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Skrattar nog ganska lätt just nu, übertrött!
Favoritgodis: CHOKLAD
Är det nåt du absolut inte äter: Schnitzel, Pytt i Panna, Lakris, Oliver..
Kläder just nu: Vardagskläder
Musik just nu: Rix fm
Fisk eller badkruka: Fisk för det mesta
Längd och vikt: 166-167cm, vikt är hemlig
Favoritväder: Sol såklart!
Spelar du nåt instrument: Nej, men spelade blockflöjt i lågstatiet(hela klassen var tvugna)
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: Både och
Vem/Vilka är viktigast för dig: Mina närmsta vänner och min familj
Bästa film: Oj, finns många. Sex and the city är grymt bra!
Tror på liv på andra planeter: Vet inte
Kommer du ihåg din första kärlek: Hahaha, yees;) Var kär i han när jag var runt 6-7 år, och träffade han efter ca 10 år förra året. Det var ganska kul :)
Älskar du henne/honom fortfarande: Hahaha nej, jag har lyckats gått vidare :P
Har du några homosexuella vänner: Bisexuell om det räknas
Tror du på mirakel: Yees
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Yes!
Ser du på kärleken som ett misstag: Absolut inte!
Hur många barn har du, vill du ha: Ingen aning, måste hitta någon först som vill ha barn med mig ;) Men kan tänka mig 2-3 st.
Bio eller promenad: Beror på, gillar båda!
Är du kittlig: Skoja inte! Jag är så kittlig under fötterna som jag jag kittla mig själv!! Nacken är väldigt känslig.
Snarkar du? Tydligen, har fått höra det av 3 personer på kort tid. Jag skyller på min förkylning
Stjärntecken? Vädur
Rädd för insekter? Njaa, en del.
Äckligaste insekten: Är kackellackan en insekt?
Största svaghet: Att jag kan vara för snäll
Det här är jag bra på: Spendera pengar :P
Bästa bok? Läser knappt något, med Denise Rudbergs böcker är bra:)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kanske att vara osynlig
Vad vill du jobba som? Ingen aning:(
Chips, morötter eller godis? Chips eller godis
Pizza eller hamburgare? Beror på, men oftast blir det pizza
Skriver du dagbok? Skrev när jag var liten. Har läst lite i dom och jag verkade vara så jäkla självgod när jag var liten:P Men nu skriver jag blogg.
Har du någon flickvän/pojkvän? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har varit sugen på att pierca naveln sen jag var 16 typ, men vågar helt enkelt inte. Sen har jag funderar jag på att tatuera mig...
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Alla vill väl ha det städat? Men kan inte säga att det är så städat hos mig just nu :P
Gungar du på stolen? Nej
Hur är din drömtjej/kille? Oj, jag vet inte. Snäll, omtänksam rolig, brunett är ett plus ;)
Hur många syskon har du? En bror
Vad är du mest rädd för? HÖJDER och mörker
Är du rädd för blod? Nja, inte så mycket
Saltar du på maten? Om det inte är tillräckligt med salt
Gillar du att sjunga? Gillar och gillar, har inte världens finaste röst, men sjunger kan jag göra ibland :P
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Samhälle/Ekonomi. Det var ngt som jag ville gå just då
Anser du att du är stark? Ha Ha Ha, NEJ!
Brukar du sola? På sommaren när solen är framme
Vad gör du om du får hicka? Inget speciellt
Röker du? Nej
Snusar du? Usch nej!
Kaffe, te eller inget? Kaffe och Te
Har du en besatthet? Nope

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0