Mys med mig själv



Helt slut efter den här dagen.Trots att det inte är så mycket att göra på jobbet så blir man exremt seg eftersom det är så lite att göra. Så jag längtar verkligen till hösten när vi har högsäsong och det finns massor att göra. Efter jobbet gick jag och handlade lite, bla så slankt en Vecko Revyn med, jag har blivit helt galen i deras korsord, jag som inte ens gillade korsord förut!

Blev en powernap framför tvn sen tog jag tag i att städa här hemma, fy vad äckligt det var på golvet! Storstädade i badrummet. Bla fick badkaret en rejäl omgång och sen städa jag i min badrumshylla:) Till middag ikväll blev det tonfiskröra med rostbröd och en kopp te, pefekt om man inte är så jätte hungrig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0