Jag saknar mina vänner



Linnéa, Kommer inte ens ihåg när jag träffade henne sist?! Måste varit när vi var på bio tillsammans? Trots att vi håller telefonkontakt ganska ofta så är det inte likadant som att få träffas och bara umgås:) Ofta jobbar vi om varandra, blir sjuka, eller så ska Linnéa hinna träffa Owe. Nästa vecka har jag semester och hon är långledig, så jag hoppas vi hinner ta igen lite tid! <3

Felicia, Träffade henne senast när vi hade sjukstuga, det var två veckor sen. Jag och Felicia har verkligen förmågan att jobba om varandra! Igår slog tanken mig att vi inte har varit ute tillsammans sen hon kom hem, hur är det möjligt?! Tanken att du snart åker hem gör mig lite småstressad, vi måste ses oftare!! <3

Kommentarer
Postat av: Linken

Saknar dig också vännen. Men nästa vecka hinner vi ses. <3

2009-08-04 @ 21:24:03
URL: http://nightlife.se/linnea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0