Inte min dag

(Jag och Mörten i lördags)


Har inte varit så bra på att blogga idag. Första dagen som vi gick över till "vinter" tid på jobbet, så nu jobbar vi en timme extra. Och kan säga att det behövs, jobbade tom över idag, till halv sex. Och det relatera till att våra grindar vid jobbet var stängda när jag skulle åka hem. Så det var bara att vänta tills det kom en bil som skulle köra ut, så jag skulle kunna komma ut:P Tur att Linnéa ville göra mig sällskap i telefon:)

Skulle ha handlat idag efter jobbet, men hade glömt cykelnnyckel hemma, så det var bara att cykla hem. Kan säga att det här var inte min dag direkt..

Är det någon annan än jag som har problem att ladda upp bilder på fb?!?!

Kommentarer
Postat av: Mia

Skitbra bild!

2009-09-04 @ 18:49:26
URL: http://leggings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0