Inlägg från mina bästa:

Mia på tråden,
karin är en utav mina bästa vänner! Vi har känt varndra sen ettan på gymnasiet. Det är jag glad för. Karin är en tjej med humor, me like. Vi har många minnen ihop. Ikväll är en bra kväll, jag har flyttat och mår bra. Mina vänner är allt, för alltid! Kurrimurr och Moe Hoe it the shit, En rullar, en ålar och en kryper. Gissa vem som är vem?!

Martina på tråden:
fyfa de här e grmt! I LOVE YOU!!!! karin är grym, you know that I love you!!!! fyfabh utan mina vänner är jag nada... minttun ör gryyyyyyyyyyyyyyym!!!!! i'm ålar!!!!!!!! hgahahahaha:D dsagfs för att dansa loss på 550!!!! en hälsning till joe hoe i karlstad: vi kommer snart och hälsar på, och då ska minttun flöda!!!!!


Emma på tråden:
Nu e emma på tråden och Kurrimurr oxå, vi e lite på pickalurven. Men vi mår bättre än vad ni gör,. Ni e det dags för 550. och är ni inte där när vi kommer dit såp missar ni den stora entren och jag skojar inte. den e BÄST!!!!!
Vi som e på pickalurven mår as bra men hur mår ni som inte e det????
Vi saknar våran Joe Hoe och alla dom andra brudarna. Love ya bitches <3<3<3<3
//Emma och Kurran på tråden. Missa inte nästa!
Ps: Kurran e den bästa. Vad skulle vi göra utan henne? ... Love you Honey<3<3<3<3<3



hej hej trekAN? JA TACK :p JAG ÄR SÅ PÅ :p
 /ejkis


Hej hej Fridis här felicia är HET! eja och jag vill ha sex! alkohol, jag här glad..... 


Milla på tråden:
Hej! Galet galet här... Nu ska vi strax ut, paaarty paaaaaarty!!!! Yeah, we have a bobsleigh-team!! ;)  PUSS!!!!

Felicia här
Okej, jag sa att jag lovat mig själv att aldrig mer skriva blogginlägg på fyllan men eftersom jag ändå är rätt nykter och du är bäst gör jag ett undatag. Flamingo och 550 nästa. Nu signar jag ut, slut.


Kurran: Tack alla som skrev, även om jag inte ännu har läst era kommentarar. Jag älskar er! Men jag saknar Johanna, SingelTvåan! <3








Kommentarer
Postat av: Mia

hahaha, låter som ni haft kul! ;D

2009-08-30 @ 13:57:08
URL: http://leggings.blogg.se/
Postat av: BK

Hahaha! Skoja inte:P

2009-08-30 @ 18:41:55
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0