God natt Sverige!


Kom hem från bion för ett tag sen. Filmen var hur bra som helst, man blir aldrig besviken på Beck;) Nu är det bara att vänta in nästa film! :) Pratade med Johanna när jag gick hem och saknaden blir bara större och större. Första utgången utan henne på ett väldigt bra tag blir nu på lördag, det kommer verkligen kännas!

Medans jag och Linnéa väntade på hennes buss pratade om framtiden. Om våra pluggplaner, bostadsplaner m.m. Det var verkligen skönt att prata av sig, framför allt till sin bästa kompis:) Tack för pratstunden hjärtat! <3

Nu blir det sängen! God natt!

Bilder från idag:




Till er som har missat det. Här har ni min framtida man. Jag ska nämligen
gifta mig med Peter Magnusson ;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack själv hjärtat! <3

2009-08-27 @ 17:58:23
URL: http://nightlife.se/linnea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0