Uppdatering från Malmö

Jag och Felicia har precis kommit hem efter en hel dag ute på stan.

Felicia mötte upp mig på stationen sen gick vi till ett jättemysigt ställe och åt smörgåsar i solen, blev även en cheesecake;) Har shoppat en hel del, har blivit en kjol, en klänning, chinos, partyväska, kofta, linne m.m. Är jätte nöjd med mina inköp. Och imorgon kanske det blir en skinjacka från HM, som jag letat denna vår!

Nu jag jag och Felicia bara softa och sen göra oss redo för kvällen, Ser ut dom det blir utgång och det blir ev förfest här med lite killar;)

Och jag saknar inte Södertälje för inget i världen just nu! Skulle kunna stanna här hela sommaren!
Och Johanna, ta det lugnt i min lägenhet, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0