Mot staden!

Vilken kväll det var igår. Blev inte rikigt som man tänkt sig men jag vi hade kul ändå. Vid halv tre när jag och Felle kom hem blev det lite chipsätande och så kollade vi på två avsnitt av Svensson Svensson. Säger bara: Du ser ut som en framgångsrik dvärg! Hahhahah! Inte skrattat så mkt på länge:)

Idag är Felle riktigt bakis, jag mår helt okej, är bara grymt trött. Var upp i nästan 22 timmar igår, som jag brukar säga: Man får sova i graven sen. Nu väntar nya äventyr, ska ut på shopping igen! Får se vilken skinjacka jag väljer, sen lär det bli mer shopping, not god for my bank;) Senare ska vi ut Rörsjöparken och grilla med Felicias kompisar, det ska bli jätte kul:) Och ikväll blir det nog en lugn hemmakväll hos Felicia med en massa serier och film:)

Jag vill absolut inte gå hem imorgon:(
I löööve Malmö<3

Kommentarer
Postat av: Marina

Ååååh låter riktigt härligt :) Felicia är så gästvänlig!

Men jag hoppas du slipper GÅ hem ;)

2009-04-25 @ 15:39:25
URL: http://marinassk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0