Linnéa Maria Kinnunen

Hela det här inlägget vill jag tillägna min allra bästa kompis Linnéa Maria Kinnunen!

I höst har vi känt varandra i 9 år och jag är så otroligt glad att jag har fått träffa dig! Trots att vi har känt varandra ganska så länge så har vi "bara" varit bästa kompisar i några år.

Vi har gått igenom så mycket tillsammans genom åren. Tonårsrevolten, oförglömliga hemmafester, Cliché Underwear UF, dansperioden, Farstanästiden, resor till Sunny Beach, Gran Canaria och Kos. Vi har delat både glädje och sorg. Finns så mycket mer att skriva men då kommer det ta hela dagen. För mig är du inte bara en bra kompis, jag ser även dig som den syster jag aldrig haft! Och jag tycker det är lika kul att folk misstar oss som systrar också:) Du är nog den person som känner mig bäst<3

Jag vet att du alltid finns där för mig och det betyder så otroligt mycket, mer än vad du tror. Jag vet inte vad jag skulle göra om du försvann från mitt liv, skulle nog aldrig bli mig själv! Är jätte glad för din skull att du är på väg mot ett fast jobb, som du har kämpat med dina helvetespass på 14 timmar hos äckelkommunen, och ännu gladare är jag att du har hittat O:) Ni är så otroligt fina tillsammans och om allt kommer gå vägen kommer ni bli ett jätte fint par:) Nu ökar ju bara pressen på mig att hitta någon, så vi kan ha parmiddagar;) Får väl ragga upp någon hårig grek nere på Rhodos:)

Det kommer bli en jätte mysig bästis-dag som vi sent kommer att glömma:)








du är min bästa vän och det hoppas jag att du vet
du måste förstå att du är nåt speciellt
du är min egna ängel, som gud hade sänt
se mig in i ögonen, där finner du alla svaren
jag älskar dig, och i hjärtat lever du kvar än
skulle du dö skulle jag ge dig mina andetag
jag känner en känsla av att jag har dig vid min sida
skulle nån kriga, skulle jag aldrig sluta strida
du kan verkligen berätta vem jag är
för du känner mig bäst
du kommer alltid att stå mig lika nära
kan man ha en bättre vän? det tror jag faktiskt ej
i vänskapsbandet finns en låga som aldrig brinner ut
kan svära på allt att den aldrig kommer ta slut


"When the sun shine we'll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be your friend
Took an oath, I'mma stick it out 'til the end
Now that it's raining more than ever know that we'll still have eachother
You can stand under my umbrella"
Rihanna - Umbrella

Kommentarer
Postat av: Linken

Du är underbar! Började gråta när jag läste detta. Du och jag har verkligen vart med om mycket tillsammans. Och vi är verkligen som systrar. Det spelar ingen roll hur mycket vi än bråka med varandra. Vi hittar alltid tillbaka till varandra. Du är den som verkligen känner mig också! Du har en stor plats i mitt hjärta. Jag älskar dig!



Denna dag kommer bli toppen!

2009-04-09 @ 11:14:59
URL: http://nightlife.se/linnea
Postat av: Emma

Vad fint skrivet Karin! Jag är så glad för eran skull! Puss

2009-04-10 @ 15:54:03
URL: http://ematelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0