090419

Vilket drag det var igår, en av dom bästa förfesterna på länge:) Tack alla tjejer som gjorde min kväll, jag hade grymt kul! Det kördes bussen, Snurra flaskan, Sanning eller Konsekvens, man kände sig som tjej på 15 år igen=p Utgången kunde ha varit roligare, märktes att det var helg innan löning. Men jag, Linnéa.N, Johanna och Mimmi gjorde den ändå grym, vi ägde lätt på dansgolvet!

Nu väntar en ny arbetsvecka. Sen ska jag hinna träna två dagar, ha tvättstuga, träffa Jessica en dag och Mikkis en annan dag. Men jag ska få ihop det, jag har klarat det förut:) Och sen åker jag till Malmö på fredag, längtar som en galning tills jag får träffa min Felicia och jag behöver verkligen miljöombytning nu!

Bjuder på en bild från gårdagen. Jag i mina partybrilor. Bilden är snodd från Mikkis blogg;)


Kommentarer
Postat av: Ante

Men om ni ägde dansgolvet!!!

Kommer ihåg den kvällen så väl. Tomt på folk men ni röjde järnet!



Keep it up!

2010-02-11 @ 21:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0