VINTERTID

Snart dags för mig att gå och sova. Helt slut efter dagens arbete. Idag började vi med vintertid och det innebär att vi slutar 17 mån-tors och 16 på fredagar. Trodde tiden skulle gå grymt sakta efter kl 16, men hade saker att göra fram till 17:) Fick sällskap på bussen hem också:) Rikki hade varit på Willys och handlat lite. Fick skydda han för alla dessa skumma typer på bussen;)


Blev lite firande hemma pga av min fasta anställning jag får den 1 oktober. Blev Asti Martini och Wok till maten:) Linnéa var även här och gjorde oss sällskap. Sen ikväll har jag gjort en kladdkaka som var grymt god, en av dom bästa jag gjort:)

Nu ska jag kila ner och koka lite pasta till min matlåda imorgon:)

Gonatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0